Tokio Hotel Summercamp

Moderator: Mud-squad

Tokio Hotel Summercamp

Berichtdoor Monica. » Di 05 Jun 2018, 17:27

Tokio Hotel Summercamp

Afbeelding

Ik denk dat het voor de meeste geen nieuws meer zal zijn maar goed, ik zag geen topic hierover :P
Wat vinden jullie van het summercamp? Het lijkt mij op zich best leuk maar ik voel me er een beetje te oud voor eerlijk gezegd. Ik had het zelf ook leuker gevonden als ze dit een paar jaar eerder hadden gedaan. En de prijzen vind ik belachelijk hoog. Op facebook waren vooral negatieve reacties, ik denk dat het meer mensen had getrokken als ze dit hadden gedaan toen ze nog wat populairder waren. Denken jullie dat het uitverkocht zal raken? Ik dacht dat er plek was voor 500 man :P

info

summercamp
Gebruikers-avatar
Monica.

Re: Tokio Hotel Summercamp

Berichtdoor Esther*014 » Di 12 Jun 2018, 22:34

Lijkt mij heeel leuk, ben echt pas 2 maanden fan (nogal laat) maar totaaal verkocht, alleen de prijzen zijn zo hoog inderdaad! Baal wel echt, als t iets minder was geweest en als ik iemand kende die ook fan was (too bad) was ik sws gegaan
Esther*014

Berichtdoor BibiTotoLover » Wo 13 Jun 2018, 14:53

Esther*014 schreef:Lijkt mij heeel leuk, ben echt pas 2 maanden fan (nogal laat) maar totaaal verkocht, alleen de prijzen zijn zo hoog inderdaad! Baal wel echt, als t iets minder was geweest en als ik iemand kende die ook fan was (too bad) was ik sws gegaan

Wat leuk dat je zo'n gloednieuwe fan bent! Hoe of door wat ben je fan geworden? :)
18.03.2017 // 19.03.2017 // 07.11.2017
Gebruikers-avatar
BibiTotoLover
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Berichtdoor Esther*014 » Wo 13 Jun 2018, 20:00

Ja ik ken gewoon letterlijk geen fans van ze, het is ook totaal niet het soort muziek waar mijn vrienden naar luisteren en daarbij was ik nog te jong toen ze nog echt populair waren (ben nu 21) maar ik kende wel altijd al het nummer monsoon vaag, toen hoorde ik dat weer en zag ik de duitse versie, die vond ik zooo leuk dat ik meer nummers ging luisteren en voor ik het wist zat ik concerten terug te kijken hhaha vond de muziek echt geweldig
Kwam zo ook terecht bij interviews enzo en vond Bill zooo’n schatje mn hart smolt, toen was ik echt 100% sold
En doordat ik dus echt niemand ken die ook fan is dacht ik ik ga eens online kijken:)
Esther*014

Berichtdoor Daria » Do 14 Jun 2018, 16:03

En toen vond je dit forum. Welkom! Altijd leuk om nieuwe fans tegen te komen.
Gebruikers-avatar
Daria
Moderator
Moderator

Berichtdoor BibiTotoLover » Zo 17 Jun 2018, 19:16

Esther*014 schreef:Ja ik ken gewoon letterlijk geen fans van ze, het is ook totaal niet het soort muziek waar mijn vrienden naar luisteren en daarbij was ik nog te jong toen ze nog echt populair waren (ben nu 21) maar ik kende wel altijd al het nummer monsoon vaag, toen hoorde ik dat weer en zag ik de duitse versie, die vond ik zooo leuk dat ik meer nummers ging luisteren en voor ik het wist zat ik concerten terug te kijken hhaha vond de muziek echt geweldig
Kwam zo ook terecht bij interviews enzo en vond Bill zooo’n schatje mn hart smolt, toen was ik echt 100% sold
En doordat ik dus echt niemand ken die ook fan is dacht ik ik ga eens online kijken:)

Ahh, super leuk! Vind het altijd leuk om verhalen te horen van mensen, over hoe ze fan zijn geworden. :D
En ja, Bill is inderdaad een schatje. :+: :P
18.03.2017 // 19.03.2017 // 07.11.2017
Gebruikers-avatar
BibiTotoLover
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Terug naar Nieuws