E-mail en privé-berichten

Ben je nieuw op het forum en snap je er helemaal niets van? Klik hier, en je vindt uitleg over alles wat je weten moet!

Berichtdoor THHolland » Di 20 Jul 2010, 15:21

Ik kan geen privé-berichten versturen!
Hiervoor kunnen drie redenen zijn; je bent niet geregistreerd en/of aangemeld, de forumbeheerder heeft de functie om privé-berichten te versturen uitgeschakeld voor heel het forum, of de forumbeheerder heeft ingesteld dat jij geen privé-berichten kunt sturen. Neem contact op met een forumbeheerder voor meer informatie.

Ik blijf ongewenste privéberichten krijgen!
Je kunt een gebruiker blokkeren zodat ze jou geen privéberichten meer kunnen sturen. Hiervoor ga je naar je privé-berichten en klink je in het menu aan de linkerkant ‘regels, mappen en instellingen’ aan. Bovenaan staat ‘nieuwe regel invoegen’. Volg de stappen op zoals jij het wilt hebben.
Als je ongewenste berichten ontvangt van één persoon, neem dan contact op met de forumbeheerder, zij kunnen het zo instellen, dat een gebruiker geen privéberichten meer kan sturen.

Vijandelijke pb's blokkeren doe je zo:
Prive berichten > Regels, mappen & instellingen > Nieuwe regel toevoegen > Afzender > Is vijand > Bericht verwijderen.

Ik heb een spam- of ongewenst e-mailbericht ontvangen van iemand van dit forum!
Het spijt ons om dat te horen. De functie om e-mail te versturen van dit forum bevat beveiligingen en probeert gebruikers te traceren wanneer ze zulke berichten plaatsen, dus stuur een e-mail met een volledige kopie van de e-mail die je hebt ontvangen naar de forumbeheerder. Het is heel belangrijk om de headers bij te sluiten, zodat ze de gegevens bevatten van de gebruiker die de e-mail heeft verstuurd. De forumbeheerder kan enige acties ondernemen.
THHolland
Team Account
Team Account

Terug naar Word wegwijs op Tokio Hotel Holland!