Accountinstellingen

Ben je nieuw op het forum en snap je er helemaal niets van? Klik hier, en je vindt uitleg over alles wat je weten moet!

Accountinstellingen

Berichtdoor THHolland » Di 20 Jul 2010, 14:48

Accountinstellingen

Hoe wijzig ik mijn instellingen?

Om je instellingen te wijzigen, bezoek je het zogenaamde Gebruikerspaneel. Dit tabje staat onder de banner, bovenaan het forum, en brengt je naar een pagina waar je al je instellingen en voorkeuren kunt wijzigen.

Wat moet ik doen als de tijden niet kloppen?

Soms kan het zo zijn dat de tijd, die is weergegeven op het forum, niet overeenkomt met de tijd die op jouw computer weergegeven staat. Dit betekent dat er op het forum een andere tijdzone ingesteld staat. Als dit het geval is, ga je naar Gebruikerspaneel, om vervolgens op Forumvoorkeuren te klikken. Daar kun je je tijdzone wijzigen naar ‘UTC+1, Centraal Europese Tijd’.
Let goed op of de zomer- of wintertijd ingesteld is! Dit kun je ook instellen bij Forumvoorkeuren.

Ik wijzigde de tijdzone en de tijd is nog steeds fout!

Als je zeker weet dat de tijdzone en zomertijd/wintertijd juist ingesteld zijn en de tijd nog steeds niet klopt, is de tijd van de serverklok verkeerd ingesteld. Als dit het geval is, kan je het beste naar een van de beheerders (Tara of Faline) stappen, zodat zij dit probleem kunnen oplossen.

Hoe kan ik een avatar toevoegen aan mijn profiel?

Net als bij vele dingen, is het Gebruikerspaneel je redder in nood! Daar aangekomen klik je op het tabje Profiel. Dan zie je vier opties: Profiel wijzigen, Onderschrift wijzigen, Avatar wijzigen en Accountinstellingen wijzigen. Natuurlijk ga je naar Avatar wijzigen. Je gaat naar een uploadsite, zoals bijvoorbeeld http://www.imageshack.us of http://www.tinypic.com. Daar upload je een afbeelding van bij voorkeur 100x100 pixels. De “direct link” plak je bij de optie Extern linken, je verstuurt dit en voila, je avatar is toegevoegd!

Hoe kan ik een onderschrift toevoegen aan mijn profiel?

Je zet dezelfde stappen als bij een avatar toevoegen: eerst ga je naar Gebruikerspaneel en daarna naar Profiel. Nu klik je op Onderschrift wijzigen. Nu kan je alles toevoegen wat je wil, als je maar oplet dat je maar drie links in je onderschrift mag/kan hebben en je afbeelding in je onderschrift niet hoger mag zijn dan 150 pixels en niet breder dan 600. Ook is het maximale aantal tekens 400, mag je lettergrootte niet groter zijn dan 110 en mag je maximaal smileys gebruiken.

Wat is mijn rang en hoe kan ik het wijzigen?

Rangen verschijnen onder je gebruikersnaam en identificeert bepaalde gebruikers, namelijk de beheerders, moderators, beta-readers, designers en het nieuwsteam. Je kan je rang niet zelf wijzigen, aangezien dit gedaan wordt door de beheerders.

Wanneer ik klik op de e-maillink van een gebruiker wordt er gevraagd of ik me wil aanmelden?

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een e-mail versturen naar andere gebruikers via het ingebouwde e-mailformulier, en alleen als de beheerder deze functie heeft ingeschakeld. Dit is gedaan om misbruik op het e-mailsysteem door gastgebruikers te voorkomen.
THHolland
Team Account
Team Account

Terug naar Word wegwijs op Tokio Hotel Holland!