Oude schrei-leden voorsteltopic

Nieuwe leden kunnen hier een kleine introductie van zichzelf geven.
Alvast Welkom!

Moderator: Mud-squad

Oude schrei-leden voorsteltopic

Berichtdoor Fleur » Ma 10 Aug 2009, 18:47

Voor iedereen die al eerder op schrei zat en zijn username heeft veranderd of gewoon zich graag nog een keer voorstelt! Zo weet iedereen ongeveer wie nou wie was en scheelt dat waarschijnlijk een boel gevraag.

Als het topic als onnuttig wordt beschouwd dan delete deze gewoon maar :]

Maar iniedergeval, ik zal wel beginnen..

Daisy is de naam, alias LaFeeClochette op het oude forum.
Mijn echte naam is Elise, een zeventienjarig meisje uit de outback van Nederland die eindelijk aan haar laatste jaar van het vwo mag beginnen en gek is op mode, kunst, muziek, schrijven, gitaar spelen en concerten + festivals bezoeken.En ik ben natürlich fan van de Jungs aus Deutschland :]
oja, en ik ben Beta-reader geworden op dit forum.. dus als je wilt dat je verhaal gecontroleerd wordt op spellingsfouten, stijlfouten etc.. dan kan je mij altijd PBen ;D

Fleur = Rose

Gebruikers-avatar
Fleur

Re: Oude schrei-leden voorsteltopic

Berichtdoor smurf » Ma 10 Aug 2009, 19:01

hoi elise :D
je bent alleen nog niet groen.

ik ben dus nogsteeds smurf.
sandra, 15 jaar en wonend in de meern, utrecht.
ik ga nu naar 4havo en heb er totaal geen zin in, haha.
fotografie is mijn ding. verder luister ik 24/7 muziek, lees ik veel, en hou ik van concerten en festivals. al mag ik daar bijna nooit heen :noob:
nou, verder heb ik niks te vertellen. haha. doei :D
meistens vermisse ich dich machmal ist das okay
Gebruikers-avatar
smurf

Berichtdoor Sarah! » Ma 10 Aug 2009, 19:07

Haai Elise ^^

Ik ben Sarah, zit ook al een eindje op het forum en ben ook enthousiast meeverhuisd naar hier :)
Ergens vermoed ik dat ik één van de oudere gebruikers ben met m'n 21 jaar. Niet dat ik me er iets van aantrek of me stoor ofzo maar goed. :D
Ik ben trots op m'n donkerbruine manen (die toch wel naar het zwart toe gaan) en m'n donkerbruine ogen. Italiaans bloed stroomt door m'n aderen en dat zie je aan m'n bruine huidskleur. Verder ben ik ook trots op m'n lange nagels, die ik soms wel heeeeel lang laat worden :p
Ik hou van muziek en alles wat daarrond gebeurt, van gezellige avonden met vrienden of met familie, van schrijven (zowel FanFic als gedichten), ik heb een zwak voor piercings en tattoos (heb zelf een piercing door m'n onderlip en een tattoo op m'n enkel), ik heb een collectie aan oorhangers en ik ben van het principe 'hoe langer en opvallender, hoe beter, ik heb jammer genoeg een bepaald type waar ik voor val: lang, mager, rechte neus en lange manen. *rarara wie daar ook onder valt :wbw: *
Je vindt m'n verhalen vooral in het TC-gedeelte omdat ik hou van de gevoelens die je kunt uitschrijven in die verzinsels. Zelf walg ik van het idee op zich en ik geloof er ook totaal niet in maar soms kun je wel hele mooie delen lezen over hun band en over hun 'onbereikbare' liefde.
Ik ben ook beta-reader geworden en ben eigenlijk stiekem een spellingsfreak. Dus jullie mogen mij ook altijd PM'en als jullie iemand nodig hebben om je verhaaltje na te lezen ^^
Ik doe het met plezier :j
Gebruikers-avatar
Sarah!

Berichtdoor xMiesje » Ma 10 Aug 2009, 19:11

Ik zat wel op 't oude forum, maar reageerde bijna niet (ga ik nu hopelijk veranderen).

Ik heette daar ook xMiesje. Mijn echte naam is Michelle, ik ben 15 en zit in 4-vmbo-t, en ga hierna naar de havo . Verder schrijf ik veel gedichten, en heb ik wel 's geschreven qua verhalen maar 't eindigt bij mij altijd op niets dus daar waag ik me niet heel snel meer aan want ik kap er uiteindelijk toch mee. (: Naja verder ben ik niet boeiend ofzo maar ik dacht, ik begin maar goed op 't nieuwe forum door in ieder geval al te reageren hier, haha. :ggg:
Laatst gewijzigd door xMiesje op Di 27 Okt 2009, 22:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
I hope you always find a reason to smile.
xMiesje

Berichtdoor Laura » Ma 10 Aug 2009, 19:13

Ik was HeadphonesTM, maar aangezien iedereen me dan met die naam ging aanspreken, heb ik op dit forum gewoon mijn voornaam als accountnaam genomen, Laura. ^-^
Voor meer informatie wijs ik je door naar mijn hyves. :D
Laatst gewijzigd door Laura op Do 15 Apr 2010, 18:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Laura

Berichtdoor Fleur » Ma 10 Aug 2009, 19:14

Bonsoir Sarah en Sandra ^^
nu ben ik btw wel groen geworden Sandra ;p
en haai Michelle ;D en Laura

Fleur = Rose

Gebruikers-avatar
Fleur

Berichtdoor Evelina » Ma 10 Aug 2009, 19:19

Ik ben Laura, ook wel LauRAWR genoemd. Ik ben 17 jaar geleden geboren in Rusland, maar niet veel later naar Nederland verhuisd omdat mijn vader daar vandaan komt. Ik kom opzich uit een groot gezin, maar aangezien bijna alles een halfding van me is ook weer niet. [Een gezin van 6 kinderen] Gelukkig woon ik bij mijn vader en zie ik 3 van de vijf echt nooit omdat ze bij mijn moeder wonen. Mijn halfbroer woont op zichzelf en wordt binnenkort vader, dat vind ik ook wel leuk omdat ik kleine kindjes echt heel lief vind en omdat zijn vriendin echt heel aardig is. Verder heb ik ook nog een irritante tweelingbroer, ik zal jullie de verhalen over hem besparen.

Ik flip bijna -overdreven- als ik spellings- of grammaticafouten zie, daarom ben ik ook een beta sinds uhm vandaag. Dus mochten jullie onzeker zijn over de fouten in je verhaal, mag je mij ook pm'en.
Daarnaast ga ik ook naar school, ik zit in 5gym. Dat is best wel zwaar en daar kan veel tijd in komen te zitten, maar het is te doen.

Verder zal ik jullie mijn ambities en mijn schoolleven besparen, net zoals de rest van mijn leven.
Gebruikers-avatar
Evelina

Berichtdoor KusjeKwak » Ma 10 Aug 2009, 19:22

Hoi, ik leef ook nog. Ik ben voor de meeste die mee verhuisd zijn wel herkenbaar, ik ben de enigste idioot met 'Kwak' in haar naam. In het echt ben ik Josien, hallo :wave: , ik ben 15 en ga naar de zomervakantie naar het 4de jaar van de havo. Ik wonen samen thuis met mijn mammie, pappie, broer en zus. Die laatste twee zijn apart heel goed te hebben, samen zijn ze afgrijselijk.
Ik heb een hele beestenboel thuis, dat komt het grootste deel van het jaar doordat wij pleeggezin zijn voor het asiel. Dat houdt in dat we 3 tot 4x per jaar een nestje met kittens krijgen, met en zonder moeder, het varieert van 2 waar er later nog wat bijkomen tot 6+mamapoes, wat we nu hebben. Deze kittens zijn 5 weken oud dus ze beginnen al aardig ondeugend te worden. Verder hebben we nog 2 honden, 2 katten, 2 vogels in huis en op de manege staat nog ons paard. Zij heet Irma en is alweer 19, het is een doodgewone KWPN-er maar superlief.
Ik houd erg van tekenen, muziek, zingen, schrijven ofcourse en met de hond fietsen. In mijn topic (waarvan de link in mijn onderschrift staat) zie je verschillende van mijn tekeningen, allemaal met de hand getekend en niks nagetekend, waar ik erg trots op ben. 8)
Ook houd ik erg van fotograveren, de laatst heb ik het grootste deel van onze bloeiende bloemen gefotografeerd. De honden en de kittens zijn ook nog geweest.
Voor al mijn creativiteit moeten jullie maar even kijken op http://kwakx.deviantart.com
Oja, op het oude forum was ik 'Je Gustav Likes Kwak'
En dit is veeeeel langer geworden dan gedacht, call me crazy.
Gebruikers-avatar
KusjeKwak

Berichtdoor ReignBeau » Ma 10 Aug 2009, 20:18

Hoi, ik ben nog steeds wie ik was op het oude forum; nouja, wie ik was na een van de naamveranderingen.
Ik zat alleen niet zo veel meer op het forum omdat de bugs mij een beetje begonnen te irriteren... Vandaar, als je mijn naam niet herkent. (:

De echte naam is Amber, al sta ik hier (+ op het internet over het algemeen) bekend als Amz, geen idee waar dat vandaan kwam, maar zo mogen jullie me dus ook noemen. Kies maar wat je leuker vindt, of verzin zelf wat, het maakt mij allemaal niets uit ;D

Ik ben 17 jaar, bijna 18, en zit nu in het laatste gymnasiumjaar, wat ik stiekem best wel behoorlijk eng vind. Daarna wil ik zeker weten iets met schrijven gaan doen omdat dat, hoe stom het ook klinkt, nou eenmaal mijn passie is. Stom genoeg was ik me vergeten aan te melden voor de betareaders x)

Ik heb geen broertjes of zusjes en woon bij mijn moeder. Jammer genoeg heb ik ook geen huisdieren omdat mijn moeder allergisch is, maarja, ik moet er maar mee leren leven.

Verder hou ik van een beetje klooien met vrienden, muziek luisteren en feesten... En nu ben ik even uitgepraat!
Afbeelding
Paris, London, Tokyo
I'll be thinking about you worldwide.
Gebruikers-avatar
ReignBeau

Berichtdoor Babs » Ma 10 Aug 2009, 20:47

Hooi,
Ik ben dus Babette, maar iedereen noemt me Babs. Ehm op het vorige forum heette ik ook Babs –wat een originaliteit =O-
Maar ja echt veel valt er over mij volgens mij niet, maar natuurlijk ga ik het wel proberen;)
Echt ‘nieuw’ ben ik trouwens niet, ik ben al tokiohotel fan vanaf het moment dat ddm op vakantie in Duitsland hoorde in 2005/6 of zo. Sindsdien weigeren mijn ouders trouwens naar Duitsland te gaan op vakantie, vanwege mijn plotselinge interesse, dat vinden ze eng.

Maar dat was niet echt voorstellen of zo, dus ik ga nu wel even wat over mij vertellen.
Ik ben dus Babette, ik ben nu 16 jaar, en zit in 4 gym FLE met een natuur profiel(nog wel), vroeger wou ik altijd archeologe worden, totdat ik op de middelbare school kwam en scheikunde en wiskunde ging doen. Het klinkt stom, maar die vakken vind ik dus leuk. Dus wil ik Nederlandse/engelse taal en literatuur gaan studeren =D of Psychologie.

Naast dat ben ik altijd druk ben ik altijd druk bezig met mijn andere hobby’s, koken, masseren, lezen, schrijven en muziek. Klinkt heel saai, maar eigenlijk is het gewoon heel praktisch, en mijn vriendjes vinden die eerste twee ook altijd heel erg leuk ;).
Qua sport doe ik aan, tennis, (stijl)dansen, zeilen, skiën en af en toe een rondje joggen.
Ik heb op het moment 1 Cavia, Tommy =D Het is een meisje en ik heb haar vernoemd naar Tommy hilfiger. al denken mensen altijd eerst aan Tom kaulitz (lang leven mensen die denken dat ik obsessed ben). Ik heb voor de rest nog een oudere zus, Liselotte. En vooruit ook nog twee ouders.

Ik zit op het forum dankzij een vriendin en ex-tokiohotel fan, we hadden eerst samen een of ander vaag fan site achtig iets totdat we erachter kwamen dat schrei.nl bestond en toen zijn we hier ‘actief’ lid geworden.

-ergens wist ik dat ik slecht was in mezelf voorstellen-
Xx Babs
Laatst gewijzigd door Babs op Ma 05 Apr 2010, 14:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
~coming soooon~

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Babs

Berichtdoor vodka » Ma 10 Aug 2009, 20:49

hoi, ik was en ben nog steeds vodka.
maar eerst had ik een hoofdletter.
maar die is nu weg.
omdat ik vrijwel nooit hoofdletters gebruik in mn posts. 8D

maaroke.
eigenlijk heet ik marieke.
en ik vind het prima als jullie mij marieke noemen. ;D
ik ben 19 en ik studeer. 8D
geneeskunde, oela oela.
Gebruikers-avatar
vodka

Berichtdoor fietsmandje » Di 11 Aug 2009, 11:44

Hey,

ik ben (en was) fietsmandje, denk dat ik dat ook nog wel een hele tijd zal blijven... Of ik moet mezelf uiteindelijk toch fietsbel gaan noemen maar dat is een ander verhaal.
Ik ben, samen met Fiets, een van de oudste hier denk ik (of er moet iemand ouder zijn dan Fiets, ben wel benieuwd eigenlijk (lol) ssssstttt niet erder vertellen aan Fietsje hoor), ben namelijk de dertig al gepasseerd :O .
Ben door Fiets ook hier gekomen, zij heeft me in de gekte van Tokio Hotel gestort, al moet ik toegeven dat ik Monsoon en Don't Jump al kende (yup, heeft zo z'n voordelen dat Nick jr. rofl ). Op het oude forum was ik meer te vinden bij de Fanfiction en daar zul je me nu ook vaker vinden vrees ik, maar ik ga in ieder geval proberen ook wat vaker elders te kijken en te reageren...

Dan nu het echte voorstellen dan maar ;) , ik ben Mascha. Woon samen met een vent die als tegenhanger van mijn muziek naar Jan Smit en Nick & Simon is gaan luisteren (heb ik dus totaal niks mee, sorry). Samen hebben we een dochter van net 4, die mij van de nodige inspiratie voorziet *ziet een verhaal komen over de eerste schooldag* en zij luistert ook graag naar mijn muziek. Sterker nog, ze wil op de fiets naar Berlijn voor een concert rolleye . Sinds een paar dagen zingt ze de hele tijd 'I came 2 party', raad dan maar eens naar wie ze nog meer wil.
Verder... ehm... Mijn hobbies zijn schrijven, tekenen en lezen. Muziek luisteren en Fiets vervelen rofl .
Mocht je meer willen weten, hoor ik het graag ;)
Afbeelding
Nobody's perfect-Hi, my name is Nobody Welcome to my Imagination
Gebruikers-avatar
fietsmandje

Berichtdoor Jeem » Di 11 Aug 2009, 14:01

Aloha, velen zullen mij wel al kennen denk ik zo, maar toch;
Ik zal heel eerlijk zijn, dat ik de laatste vier maanden (?) amper nog op het forum ben geweest, en denk dat ik ook niet ineens vaker zal komen hier, sorry.

Maar goed; Ik ben Jamie, 17 lentes jong, wonend in een gat met de naam "Renkum". Ik hoor je al denken; "wtf, waar ligt dat?" Nou, dat ligt tegen Wageningen aan, ongeveer 17km van Arnhem vandaan, en dus in de groene provincie Gelderland.
Verder heb ik een, soms schijtirritante, broer, die anderhalf jaar ouder is dan mij. Ik woon samen met mijn moeder en haar vriendin, mijn broer woont sinds een half jaar op zichzelf.
Ik heb enorm veel geschreven, en zit er over te denken om dat hier ook weer gewoon te dumpen, als daar intresse voor is.
Ook ken ik Fiets & Fietsmandje in RL, en ben Schrei dankbaar, want door Schrei heb ik die twee leren kennen! Heb het op Schrei ook echt bijna altijd super gezellig gehad! n_n

Pffff, wat nog meer?
Ik begin 24 augustus met de MBO opleiding Toerisme, in Wageningen. ROC Rijnijssel, Vakschool Wageningen.
Ja ja! Mijn tweede keer 1e klas van 't MBO, vanwege een switch.
Verder weet ik niet echt meer wat ik nog moet vertellen, dus vraag maar of zo?

Oh, misschien is het interessant dat ik Twilight-die-hard ben? :D
Neeeeeeeee, niet vanwege Edward/Robert, of de film.
Nee, ik ben begonnen met de boeken, in het Engels, de film is ook wel leuk hoor, daar niet van.

Amen. :V
"Be fearless and fuck Everyone."

Step into the world called Fiction
Gebruikers-avatar
Jeem
Slash Queen

Berichtdoor Chocoholic » Di 11 Aug 2009, 14:49

Ik was al Chocoholic en dat ben ik nu nog steeds, gewoon om het duidelijk te houden.
In het echt heet ik Michelle, en ik hou er absoluut niet van als je me Mich noemt, want dat is gewoon voltooid verleden tijd. Ik word eind deze maand 16 jaartjes jong. Dat is precies een week voor mijn eerste schooldag op, jawel, 5 atheneum alweer, profiel CM - aangezien ik niet zo'n natuur- of scheikundig type ben. Hierna wil ik het liefst een opleiding Vertalen, Media en Communicatie in Antwerpen gaan volgen met als master Journalistiek, maar omdat ik het geld niet heb om op kamers te gaan zal dat wel niet gaan werken.
Ik woon in Brabant, al heel mijn leven, in een klein stadje waarvan niemand wil geloven dat het écht een stad is. Ik hou van Brabant, want ik heb een hekel aan harde g's.
Goed. Ik heb geen broers of zussen, wel een hoop vervelende neven en nichten, die ook best aardig kunnen zijn hoor, daar niet van.
Mijn hobbies houden eigenlijk wel op bij lezen, schrijven en zo af en toe een party tussendoor.

Op het nieuwe forum ben ik tegenwoordig beta-reader, en als je m'n lulverhaal hebt gelezen begrijp je wel waarom. Dat wilde ik al heel lang eens zijn, trouwens, dus ik zat te stuiteren toen ik zag dat ik op het lijstje stond. PM me maar als je me nodig hebt, daar ben ik voor.
The world isn't in your maps and books, it's out there
Gebruikers-avatar
Chocoholic

Berichtdoor Evelina » Di 11 Aug 2009, 17:34

Michelle, ik weet dat den Berg -xD- een stad is. Best wel een stad van niks, als je het zo bekijkt. Maar mijn stad ligt er uhm... (bijna?) tegenaan.
Gebruikers-avatar
Evelina

Volgende

Terug naar Voorstel forum!