Lambertlicious stelt zich voor

Nieuwe leden kunnen hier een kleine introductie van zichzelf geven.
Alvast Welkom!

Moderator: Mud-squad

Lambertlicious stelt zich voor

Berichtdoor Lambertlicious » Di 04 Sep 2012, 13:44

Aangezien ik vanaf februari lid ben, leek het me leuk om even wat over mezelf vertellen zodat jullie ook meer over me weten (na ong. 7 maanden, had in het begin niet zoveel zin en tijd om gelijk een topic over mezelf te starten).

Mijn naam is Manon, ben 15 jaar oud (waarschijnlijk ook één van de jongste leden hier) en woon sinds 2004 in de provincie Groningen. Daarvoor nog in Drenthe. Sinds februari van dit jaar ben ik fan van Tokio Hotel, daarvoor was ik een hater (met name toen ik in 2009 de videoclip van Automatic op TMF zag). Ik praatte met vrienden nogal negatief over Bill en de band, ik had zelfs een poster van ze. Maar die gooide ik (tot m'n spijt) weg, maar gelukkig heb ik daar 16 voor teruggekregen. Naarmate ik steeds meer van Tokio Hotel begon te houden, verdween mijn negatieve mening die ik voor hun had. World Behind My Wall is het nummer wat me echt van mening veranderde, gevolgd door Automatic. En daarna is de Tokio Hotel-fever echt begonnen toe te nemen, en begon met name van Bill te houden (waar ik negatief over gepraat had). Verder luister ik onwijs veel naar Adam Lambert, Tooji, Backstreet Boys en naar de K-Pop groepen 4Minute en 2NE1.

Momenteeel schrijf ik ook verhalen op een site genaamd Quizlet, voor interesse kun je de linken op navraag krijgen.

Ik hoop dat je een beetje meer weet over mij en je kan me altijd nog vragen voor als je meer wilt weten.

xxx
Lambertlicious
Laatst gewijzigd door Lambertlicious op Zo 26 Jan 2014, 15:57, in totaal 2 keer gewijzigd.
Niet actief meer. Alien van 2012 t/m 2013.
Gebruikers-avatar
Lambertlicious

Re: M.Kaulitz1402 stelt zich voor

Berichtdoor JIWONiKONIC » Di 04 Sep 2012, 14:40

Haha, wat leuk! Ik moest vroeger namelijk ook totaal niets van ze hebben, dus wel grappig om te lezen dat dat bij jou ook t geval was! ;)

Viel Spaß!! :3
2019.07.03
Gebruikers-avatar
JIWONiKONIC
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Re: M.Kaulitz1402 stelt zich voor

Berichtdoor Daria » Di 04 Sep 2012, 14:54

Welkom!
Gebruikers-avatar
Daria
Moderator
Moderator

Re: Lambertlicious stelt zich voor

Berichtdoor karenXtokiohotelX » Wo 08 Okt 2014, 18:00

Welkom en leuk dat je tokio hotel en kpop ook leuk vind die combinatie kom je niet vaak tegen en je woont ook nog in Groningen^^
Für einen Tag
Für eine Nacht
Für einen Moment
in dem du lachst
Gebruikers-avatar
karenXtokiohotelX

Terug naar Voorstel forum!